ام اس من

متن مرتبط با «امروز عید هست» در سایت ام اس من نوشته شده است

امروز هست

  • نیلوبلاگ

    تابستون ٩١ بود چه تابستون سختي بود خوب يادمه ... اصلا مگه ميشه فرااموشش كرد؟ لحظه لحظه اش رو از درون فرو پاشيدم و به سختي تكه پاره هاي وجودم رو به هم وصله پينه ميكردم اون روزا بودنشو آرزو كردمحداقل براي كم كردن اين فشار لعنتي ميتونست كار دوخت و دوز ماجرا رو از رو دوشم برداره امروز هست هست و يه تابستون xa0پردلهره ، شبيه تابستون لعنتي ٩١ ، درگذره خدا رو شكر كه هست من ديگه توانايي گذشته رو ندارم روح رنج كشيده ام خيلييييي زود هزار تكه ميشه تنها اشكال اينه كه حتا بلد نيستم ازش بخام چطور كنارم باشهxa0...

    ادامه مطلب